L’Associació de Consumidors de Mitjans Audiovisuals de Catalunya va estrenar una nova identitat corporativa durant el passat mes de març. Es va renovar i modernitzar la imatge de l’entitat per adaptar-la als temps actuals, però mantenint la nostra filosofia de feina. Continuem vetllant per la qualitat dels continguts digitals i per la defensa dels drets de les persones usuàries de les pantalles, sobretot de les menors d’edat.

post-ASS-redisseny-dins

Les formes grans del nou logotip acompanyen a la més petita, reflex de la nostra ètica educativa en el món digital.

Aquesta renovació de l’Associació ha comportat que tots els continguts s’hagin anat adaptant a la nova imatge durant aquest any. Amb l’inici del nou curs i, per tant, del Programa d’Educació Audiovisual, ha arribat el torn de la revista Contraste i del projecte Guay-fi.

La revista Contraste estrena disseny

En el moment de la renovació de la identitat corporativa, també es va apostar per actualitzar la marca Contraste, capçalera d’anàlisi de continguts de l’Associació i de la Fundación Aprender a Mirar. En aquest sentit, per tant, també s’ha redissenyat la seva revista digital.

Amb el número d’estiu, el mes de juliol, ja es va avançar la primera versió de l’actual revista Contraste, però ha estat amb el número d’octubre quan s’ha consolidat aquest disseny per encarar el nou curs.

post-ASS-redisseny-dins

L’equip creatiu de l’Associació ha treballat per aportar un contingut molt més visual i modern, que faciliti la lectura a través de la pantalla per a tothom.

Llegeix la revista d’octubre amb les propostes més destacades del mes.

Guay-fi també s’actualitza

El Programa d’Educació Audiovisual de l’Associació s’adapta als més menuts a través del projecte Guay-fi. S’ofereix formació i recursos perquè les famílies amb fills de 3 a 5 anys gestionin l’ús de les pantalles a una edat primerenca.

Una de les eines que inclou és el “Kit de supervivència per un oci sense pantalles”. Es tracta d’una bossa amb un manual d’activitats on s’afegeixen algunes mostres de jocs infantils i materials diversos per donar idees als pares i mares sobre com passar el temps d’oci sense pantalles. Aquesta motxilla també s’ha renovat, incorporant el nou logotip de Guay-fi i oferint un disseny més amable i alegre per a les nenes i nens.

post-ASS-redisseny-dins-2

Segueix-nos a les xarxes socials (Twitter, Instagram i LinkedIn) per estar al dia de totes les novetats de l’Associació.