L’Associació de Consumidors de Mitjans Audiovisuals de Catalunya va col·laborar en el primer sopar benèfic organitzat per la Fundació Aprender a Mirar, que va tenir lloc a Can Travi Nou el dijous 15 d’octubre. Va ser una vetllada solidària per a recaptar fons destinats a l’acompanyament de menors afectats per les addiccions tecnològiques.
La trobada va tenir una gran acollida, va comptar amb la participació de 55 assistents i va aconseguir sumar un total de 7.591€. El resultat d’aquesta primera edició suposa un impuls per a la labor social de l’entitat.

Accedeix a la galeria de fotos
Una vetllada marcada pel compromís social
L’Anna Plans, presidenta d’ambdues entitats, va dirigir unes paraules de benvinguda als assistents per a presentar la nostra tasca social i remarcar la importància de prevenir i abordar les addiccions tecnològiques.
Un dels moments destacats va ser la participació de l’Olivia, una adolescent que va compartir el seu testimoni sobre el ciberbullying, acostant als assistents les conseqüències que pot tenir aquest tipus de violència.
La vetllada també va incloure una rifa amb premis aportats per les empreses col·laboradores, que va ser tot un èxit.

Volem fer un especial agraïment a totes les persones que van fer el seu donatiu, així com a les empreses col·laboradores que van participar en aquest primer sopar benèfic. El vostre suport ha contribuït a continuar impulsant la nostra tasca en l’àmbit de l’acompanyament dels menors afectats per les addiccions tecnològiques.
Amb el suport de:

