Des de l’Associació de Consumidors de Mitjans Audiovisuals de Catalunya hem volgut agrair a les empreses col·laboradores la seva implicació i participació en els diversos projectes de l’entitat. Per aquest motiu, ahir vam organitzar un esmorzar on es van poder conèixer entre elles, així com també les nostres actuacions.

Els projectes de l’Associació

Durant l’acte, encapçalat pel director de l’Associació, el Dr. Luis Boza, es van presentar diverses activitats que duem a terme per donar-les a conèixer entre totes les persones assistents. Per una banda, els Premis Zapping i el Festival Infantil, que se celebren anualment i ja sumen vint-i-set i vint-i-sis edicions, respectivament.

post-ASS-web-dins-1

Per altra banda, també es van compartir els projectes que s’organitzen des de l’Associació i conjuntament amb la Fundación Aprender a Mirar, com el Programa d’Educació Audiovisual (PEA) i la iniciativa Guay-fi per a famílies amb infants de 3 a 5 anys.

Noves línies d’acció de cara al futur

Aquesta trobada també va funcionar com a punt de networking entre les empreses, per a futures col·laboracions entre elles, però també per a obrir noves línies d’acció amb l’Associació i també amb la Fundación.

Moltes gràcies a totes i a tots!

Podeu seguir-nos a les xarxes socials (Twitter, Instagram i LinkedIn) per estar al dia de totes les novetats.