Dijous 4 de gener, amb motiu de la imminent arribada dels estimats Reis Mags, el programa Al Matí de Ràdio Sabadell va entrevistar al nostre expert en videojocs, José Carlos Amador.

José Carlos Amador és llicenciat en Ciències de la Comunicació i Humanitats. Treballa com a professor de primària i secundària i, des de fa 8 anys, és el responsable de l’àrea de Videojocs a l’Associació de Consumidors de Mitjans Audiovisuals de Catalunya.

Durant la seva intervenció, Amador va parlar sobre la importància d’escollir bé les tipologies de videojocs, els seus beneficis, els seus riscos, els valors i contravalors per als més petits de la casa.

A 18 minuts de…

Què necessites saber abans de comprar un nou videojoc al teu fill o filla? Plataformes, esports, carreres, RPG (jocs de rol), aventures, shooter… les tipologies són moltes i cada vegada és més complicat assegurar-te de comprar el videojoc apropiat per a l’edat del menor.

Com ja sabeu, al blog de Contraste hi ha gran varietat d’articles amb recomanacions però, en aquesta ocasió, no només podeu llegir al nostre crític expert sinó que també el podeu escoltar. Esteu a 18 minuts d’entendre millor a què juguen els vostres fills!

“Un videojoc pot ser l’última moda i suposadament adequat per a X edat, però això no implica que hagi de ser adient. A Contraste sempre indiquem tant l’edat oficial que marquen els videojocs com l’edat recomanada pel nostre equip d’experts.”

J. Carlos Amador

Aquí pots escoltar el podcast de l’entrevista: Entrevista responsable Àrea Videojocs